2012年1月14日 星期六

   現在的智能手機一般用一天就會無電啦!
無錢買流動叉電器 但係唔想禁快無電!! E 到的app 就幫到你啦!!
 
App1: 超級兔子省電王  market down  115down
佢好處係 佢省電分為3 個級別 一般省電app 都無的  ,這是任何其它同類軟體所做不到的,所以也只有省電王才能真正做到有效省電。(佢講==|||)         
             
Q:有好多人認為裝多個app咪更食電?? 






其實唔係 省電APP係有用的


APP2: 點心省電      market down     115down
@誰偷走了你的電量——統計,顯示每個耗電應用,讓電量損耗一目了然@剩餘電量還能做啥——精準到分鐘,準確預估上網、通話、音樂、視頻剩餘時間@創新場景模式切換——超長待機,普通省電,不同省電模式隨手切換


@@@最重要係佢話可省電50%  @-@ 我試過啦 50%就無啦 但都有35% 唔錯!!








@有問題可問我!!

0 意見:

張貼留言

有問題 請留言哦~~~~~